Invisible Friends

Searching and applying :)

Assalamualaikum.

Yes, result dah keluar. Dan aku terima result aku tu dengan redha. Bila cik abang call on the day dapat result, dia tanya. "Macam mane? Puas hati dah?" Dan aku jawab ya. Aku puas hati dengan result aku. Sebab aku dapat mengikut kemampuan aku. Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah. Sungguh perancanganMu lebih indah daripada angan-anganku. Allah knows what's the best for me. Dan sekarang, apabila result dah dapat, sudah tentu sesi mengisi borang-borang akan giat dijalankan. Tidak ketinggalan sesi mencari dan mengapply biasiswa. Sebelum keluar result lagi, aku dah nekad nak dapatkan biasiswa. Cuma satu. Aku cuak interview. Lolololololol -,-

Aku dah apply UPU. Aku dah apply MARA. Aku dah apply KPTM dan PISMP. And now aku dapat tahu ada satu biasiswa. UEM SCHOLARSHIP. But, overseas. Aku sebenarnya tak nak pergi overseas. Yes, I admit yang sebelum neh aku beria-ria sangat nak pergi overseas. Tapi, aku tak sanggup tinggalkan family aku. Dan aku anak abah dan ma. Hihi. Abah aku pun dah suruh aku mintak yang dekat-dekat je. Katanya senang la dia nak pergi tengok-tengok aku nanti. Hihi. Kelakar pulak abah neh -.-

Macam banyak je kerja yang perlu dibuat. Deadline pulak awal. Sebenarnya, aku nak ambil kos LCCI. Then, ACCA. But I dont know how to do it. Ada tak senior-senior akaun yang sudi membantu? Serius, aku blur. Apa yang  terbaik untuk aku. Apa yang perlu aku buat. Nak pergi sekolah, sekolah cuti. Haihhhhh. Kenapa la cuti pulak sekolah neh? Hihihihihi ;p 

Help meeeeeeeeeeeeee!!!! Someone? Hello? Anybody there? Hai? Haha. Okay, kesengalan berlaku. Mungkin dah terlalu lama mengadap laptop. Naik juling dah mata aku neh. >.< Biasiswa apa lagi nak apply neh? Kalau boleh, nak local scholarship jeeeeerrrrrrrrrr. 

No comments: