Invisible Friends

ESOK.....RESULT SPM!!!

Assalamualaikum.

I'm here. Yes. I'm here. Sebenarnya, aku berdebar. Cuak. Tak tenteram. Rasa macam nak gugur je jantung. Macam nak tercabut je jantung. It's beating fasterrrrrrrr. Ya Allah! Hari yang ditunggu-tunggu akan tiba juaaaaa. -,- Esok, 20 Mac 2014, result SPM keluar. Dan aku? Tidur tak lena. Mandi tak basah. Okay, melampau bohongnyaaa :O Macam mana result aku nanti? Cantik ke? Indah ke? Aman ke? Atau scary? Atau, haihhhhhh. Biarlah. Aku dah buat yang terbaik. Tawakkal. Dan teruskan berdoa. Harapan keluarga terlalu tinggi. Aku takut, aku takut aku akan menghampakan mereka. Aku takut aku akan mengecewakan mereka. Huwaaaaa :( Ya Allah, berikan yang terbaik untukku. Aminnn.

Dear Allah, please remind me that your plans for me is better than my dreams :')

No comments: