Invisible Friends

Mama ya rinduuuuu :'(

Assalamualaikum.
Adakah anda menunggu entryku? Haha. Keperasanan di situ ye. Kenapa aku mendiamkan diri? Aku rasa aku tak perlu kot jawab soalan yang ditanya oleh aku sendiri tuuuu. Lol. Sebenarnya aku malas dan tiada mod. Nak membebel pun kena ada mod jugak okay. Take note. Aherher.
Okay. Let's get straight to the point. Act, aku rindu teramatlah aku rindu kepada Ahmad Faqeh Habibullah bin Ahmad Fauzan. Siapakah itu? Choi ayat! Skema gila. Hahahaha. My belovef nephew la. Pengarang jantung hatikuuuu. Pergh. Kalah kekasih hati. :p Marah ke cik abang? Alolo. (-,-")
Tolong. Tolong tegur aku kalau aku merapu melalut tak ikut tajuk entry. Hehehehe. Dan!!!!!! Aku tak sabar tibanya hari esok. Kerna, ceyh. Hahaha. Kerna esok aku bertolak ke Kuantan nak jumpa bambay Faqehhhhh!!!!! Yeay!!!!!! *lompat bintang* Maaf. Terlampau excited excited sangat. Lol. Wahai Faqeh yang terlampau cute, tunggu mama ya datang ye. Nanti mama ya peluk cium Faqeh. Mama ya tahu Faqeh rindu banget sama mama ya dan mama-mama yang lain. Hiks.
Kita jumpa esok Faqeh. Ku kirim salam rindu di angin lalu. Hahahahaha. Take care peeps. Assalamualaikum. :-*

No comments: