Invisible Friends

I'm an auntie now!

Assalamualaikum.
Yeayyyyy! *lompat bintang* Dengan ini diumumkan bahawa aku, officially menjadi seorang ibu saudara. Wewittt. Adakah aku terlebih gembira? Sememangnya! Setelah sekian lama ku tunggu. Akhirnyaaaa. Alhamdulillah. My sister-in-law selamat melahirkan baby boy jam 4.08 pagi pada 19.12.13. I'm an auntie now! Dan my brother is a father now.
Sungguh ku terharu when abe keluar dari bilik bersalin dengan senyuman yang begitu bangga then he went to abah untuk salam sambil menangis. Tambah terharu when abe went to ma and salam sambil menangis teresak-esak. Lama. Dan aku? Sebak. Mungkin abe dah tengok macam mana susahnya seorang ibu untuk melahirkan anak. Tambah-tambah kak ipar aku tak pandai meneran. Maka, kesusahan tu susah sikit. Eh? -,-
Tapi, alhamdulillah. Semuanya dah selamat. My family member dah bertambah seorang. Cucu lelaki sulung bagi abah dan ma. Aku tahu betapa gembiranya tok bah dan nek ma. Hehehe. Baby boy itu tersangatlah comel. Bambam sebab beratnya 3.9 kg. Terkejut tak? Mana taknya. Ibu dan ayahnya suka makan. ;D Thats all. I'm waiting for the baby now. :')

No comments: