Invisible Friends

Aku nak kurus! Tapi....

Assalamualaikum.

Nampaknya aku bersemangat lebih nak berceloteh hari neh. Hehehe. Okay. Aku nak kurus! Haa. Tu azam aku sebenarnya kalau dah habis sekolah. Tapi... Tapi pulak. Tapi, kenapa orang kat rumah neh suka buat makanan?!! Ya Allah! Aku tak tahan. Aku tak boleh kawal nafsu. Karena aku suka makan. Lol. Badan macam tong drum. *shrikkkk* Sadis sebenarnya. :-(

Act, my brada and his wife ada kat rumah sepanjang cuti sekolah. Karena my sister-in-law akan berpantang kat sini. Itu berita baik. Dan berita buruk bagi aku, both of them suka makan. Omg. Aku tengah berdiet okay! Dan bila dorang buat makanan yang mengecurkan liurku seperti murtabak maggi, laksa penang, sate, aku tak dapat kawal diri aku. So sad. :-(

Aku ada lebih kurang 3 months. Adakah aku akan berjaya? Adakah impianku tercapai? Adakah aku akan bertukar menjadi orang baru? InsyaAllah. Semoga Allah permudahkan. Buat teman-teman yang nak diet jugak tu, jom sertai aku! Yeahhh! Ops. Ober pulekk. Tapi, haa. Si dia dah cakap. Abang tak kisah. Abang suka tembam. Pandai cik abang mengayat ye. :b Okay, tu je. Sekejap aku pot pet? Kang naik muak korang dengan aku kalau aku pot pet dengan terlebihnya. Eh? Gtg. Assalamualaikum. :-*

No comments: