Invisible Friends

Semakin hari, aku semakin matang. -,-

Assalamualaikum.

Amboi. Agak hot jugak ye title entry aku kali neh. Bagi aku gelak dulu. HAHAHAHAHAHAHA. Okay, done. Pelik bukan? Adakah aku ada surat kuning? Oh, semestinya tidak! Act, aku terasa lucuk, lawak, kelakak dengan isu yang ingin aku kupas kali neh. Hahaha. Lol. Ayat tak boleh blah. Podahh! Hm. Aku pun tak tahu kenapa aku nak berceloteh pasal matang. Macam lah aku neh dah cukup matang. Mentang-mentang dah habis sekolah. Sila lempang aku laju-laju. -,-

Semakin hari, aku semakin matang. Ada orang nak bantah aku pot pet pasal neh ke? Kalau ada, sila terjun bangunan. Okay, aku yakin setiap manusia kat muka bumi neh akan semakin matang day by day. Tipulah kalau cakap umur dah berpuluh-puluh, tapi still tak matang, tak akil baligh. Hahahaha. Jokes. Aku matang ke sekarang? Kalau bagi aku, aku lebih matang dari dulu. Hehehe. Dan bagi orang dewasa lain, I'm just a teenager who still don't know what the real world is.

Sometimes, aku rasa silly dengan apa yang aku buat dulu. Wkwkwk. Contohnyaaaaaa. Bila aku stalk entry-entry aku yang lepas, aku cakap kat diri aku, "Eh, kenapa aku pergi tulis pasal itu ini bla bla bla" Haa. Like that. Dan oleh kerana aku terasa geli dengan entry tersebut, aku mengambil langkah bijak dengan mendeletenya. Aherher. Kira aku sedang membasuh, mencuci, mengclorox blog aku neh. Hehehe. :b

I do have something that I regret for what I've done before. And nothing I could do anymore. All what I could do is learn from it. :') Speaking pulekkk. Hehe. I really mean it. Okay, aku baru je habis sekolah. Tapi cousin aku yang jealous dengan aku cakap, aku still budak sekolah selagi tak ambil sijil tamat persekolahan. Nampak sangat jealous dengan aku. ;p Then, aku akan masuk alam universiti. Ustazah aku cakap, alam universiti is the best. Is it? Really? Jinja? -,- Aku berdebar sebenarnya. Aku nebes sebenarnya. Doakan aku. Thats all for today. Dah panjang rasanya aku membebel. Jaga iman. Jaga hati. InsyaAllah bahagia dunia akhirat. Assalamualaikum. ;)

No comments: