Invisible Friends

Aku memasak.

Assalamualaikum peeps.

Fuhhhhhhh. Setelah berperang di dapur, alhamdulillah selesai dengan jayanya. Yeay! Okay, entry kali neh pasal memasak. Rajin aku kan? Omg. Angkat bakul sendiri. -,- Al maklumlah nak jadi isteri mithali, kena lah cari ilmu banyak-banyak. Dan benda paling penting, ilmu memasak. Hehehe. Galok dok habis-habis aku neh. Hahaha. Bak kata orang tua-tua, kalau nak suami sayang, kena ikat perut dia dulu.

Haa. Thats why aku nak guna sepenuhnya masa yang ada neh untuk belajar memasak dengan bondaku tercinta. Ewahhhh. Agak-agak siapa bakal suami tu? Allah je tahu. Tengok. Gelenya. Hoho. Act, aku bukannya tak pandai melampau memasak neh. Kalau ada resepi, on je. Pergh. Angkat bakul sendiri lagi. Hehe. Cuma, orang puntis cakap, "Practice makes perfect." Haa, gterrrr.

Okay, menu hari neh ayam paprik. Oit. My fav doe. Dan his fav too. Aherher. Confirm air liur si dia meleleh kalau aku cakap aku masak ayam paprik kesukaan dia. Sibuk suruh aku belajar masak masakan neh. I did it abang! Yeay! *lompat bintang* Hehehe. Nak tengok rupa ayam tu? Di bawahnya ibu-ibu dan bapak-bapak sekalian. Crave for it? Masaklah. Lol. Thats all. Selamat berlunch. Assalamualaikum. ;-)

No comments: