Invisible Friends

I'm back.

Assalamualaikum.

Yihaaaaaaaaaaa! Saya, Nur Atiyah binti Azmi melaporkan diri di blog ohsem ini. Hahaha. Okay, kegilaan. -_____- Mak aihh. Dah berapa bulan aku tinggal dunia blog neh. Rindu nak mampus tau tak. Err. Btw, pape pun, aku takkan tinggalkan dunia corat coret neh. Even aku tak always update. But now, hehehe. Aku agak boleh update dengan lebih kerap kot. InsyaAllah. Okay, tonight aku nak story perkembangan hidup aku. Perghhh. Perkembangan gterr. Macam retis la pulak. -,-

First, my study. Sepertimana yang korang tahu, musim berperang SPM dah tamat lama kan. A few weeks ago. Aku lambattttt story kat sini. Malas punya pasal nak update. Lol. Perasaan lega tu Allah je tahu. Yelah. Zaman persekolahan aku dah tamat. But, aku admit yang aku dah mula rindu the moments kat sekolah. Uhuk uhuk. :-( 2 Disember adalah tarikh keramat bagi aku. Fuyow. Tarikh keramat. Aherher. Now, tunggu result. Risau jugak aku. Takut tak tercapai target. Tapi takpelah. Apa yang Allah bagi nanti, aku akan terima dengan redha. Doakan aku dapat result cemerlang. :-) Dan, pada masa yang sama, aku nebes nak masuk alam universiti. Waaaaaaaa =-O

Okay. Abeh dah pasal study. Now, my life. Wiwowiwo. Tak lama lagi aku akan jadi auntie. InsyaAllah. Dalam bulan neh my SIL and my brada akan dapat their first son. Yes, insyaAllah baby boy. Yeayy! Over pulak aku neh. Aigoo. Tapi, sape yang tak eksaited. Anak saudara yang pertama tuuuuuuu. Haa, tengok tu aku tuh. Hihi. Umur aku dah nak masuk 18 dah. Boleh kahwin dah tu. Eh? Hahahahaha. Ayokkk. Galok. :b Helo. Aku dah ada sijil nikah taw. Kau jangan main-main. Lalalala. B) Galok benor. Kahkahkah. K, jokes. Aku nak capai cita-cita aku dulu then baru kahwin. InsyaAllah.

Haaa. Panjang dah kot aku membebel. Btw, doakan yang terbaik untuk aku. May Allah bless you all. To Mr.Invisible, Muhammad Iskandar Asyraff, chaiyok! Selamat mengumpul duit untuk kahwin. Hehehehehe. Malam neh malam galok. Omaigod. Hahahaha. Take care. Assalamualaikum.

No comments: