Invisible Friends

When will this gonna end?

Assalamualaikum. :)

Sudah sekian lama aku tak update blog kesayangan aku neh. Maafkan aku wahai si busuk. Lol. Okay, straight to the point, WHEN WILL THIS GONNA END? Betul ke idak grammar aku. Hikss. Lantaklah. Apa yang aku tak sabar sangat nak habis tu? Apa yang aku tertunggu-tunggu sangat tu? SCHOOL. Oh, damn. I just can't wait to finish it. But then, I know, I'm gonna miss the moments at the school. I repeat, the moments only. Not the school, the teachers, the homework and so on. ;p

Sometimes, bila tengok senior-senior datang sekolah, then tanya dorang, study kat mana and else, jealous jugak wehhhh. Dorang dah bebas daripada rules sekolah yang agak menyeronokkan itu. Menyeronokkan sangat. Warghhhhhh! When will this gonna end? Takpe. Aku akan sabar. Tinggal beberapa bulan je lagi. But, aku kena hadapi trial then SPM. T__________________T

Semakin hari semakin sibuk. Semakin hari semakin banyak kerja rumah. Semakin hari semakin banyak tekanan. Semakin hari semakin giat kelas diadakan. Ini semua kerana SPM. Takpelah. Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian. Kan? Pandai aku. K, angkat bakul sendiri. Kisah? Haha. Crazy. :( Seems like I got to go now. 

Ya Allah, berikan kejayaan kepada Nur Atiyah binti Azmi di dunia dan di akhirat. Semoga dia mendapat keputusan yang cemerlang untuk SPM. Amin ya rabbal Alamin. :')

Terima kasih hensem dan comel. Assalamualaikum. :*

senyumlah. nak ambil gambor neh. lol -,-

No comments: