Invisible Friends

Im uniszarian

Assalamualaikum.

Ya Allah. Lama gila aku abaikan blog ni. Ok, officially aku uniszarian. Hehe. Dah berapa bulan aku study sana. Baru nak update. Biar biar. Nak menulis blog ni bukan senang. Susah nak catch mood tu haa. Alhamdulillah. Setakat ni aku happy, aku senang, aku gembira dekat unisza. Hihi. Dan sekarang aku tengah cuti sem. Exam final pun dah lepas. Sem 1 aku dah habis. Sekejap je kan. Aku masuk bulan Jun dan bulan Ogos habis sem 1. Act, it was short sem. Dan subjek pun subjek universiti je. So, aku tak merasa cabaran course banking tu lagi. Hmm. Dah seminggu aku dekat rumah. Dan cuti aku berbaki lebih kurang 2 minggu lagi. Yes, 3 weeks. And im the happiest person.  Lalalala~ Dan sebenarnya aku cuak. Bukak sem 2 nanti aku akan belajar subjek yang agak mencabar. Huish.

So far i admit that university life is pretty though. I need to settle everything on my own. And surely i need to be really independent. Kadang kadang rasa macam tak percaya je aku dah jadi university student. Bukan budak sekolah dah. Memang. Memang agak susah nak adapt suasana universiti but slowly insyaAllah aku boleh. Aku dah merasa buat skrip, buat costumes, buat prop for the sketch. Seriously tu experience baru bagi aku. Best gila! Aku dah merasa buat karangan yang panjangnya lebih 3 muka surat. Aku dah merasa buat test secara mengejut and im not sure what i've answered. Luls. Aku dah merasa stressnya nak siapkan assignment dengan deadline yang agak menstresskan. Hmm. Banyak lagilah. Tapi alhamdulillah i did it. Hihi. Ok, lastly may Allah fills your life with happiness. Fi hifzillah ;)

No comments: