Invisible Friends

Homework. Again.

Assalamualaikum. :)

Kenapa tetiba aku rajin nak update blog neh? Sebab tengok orang lain rajin update ke. Hmm. Mungkin. Aku yang tanya, aku yang jawab. Haha. K, nampak ketakwarasan di sini ye. Arghhhhh. Dah, merapu pulak. Okay, okay. Kita terus kepada tujuan utama entry dicoret. Aherherher. HOMEWORK. Hmm. Terus down bila "H to the O to the M to the E to the W to the O to the R to the K" diseru. Ergh. And again, and again. Huwaaaaaaaaa. Bilakah ini akan berakhir? Uhuk. :'(

Nama je cuti. Tapi, homework bertimbun-timbun bak Gunung Everest. Boleh pengsan aku. K, tipu. Hahak. Tak de nya sampai pengsan. Aku je yang lebih-lebih. Tahukah anda guru-guru Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Mahmud 2 baik-baik belaka? Hikkks. Thanks to them for giving us homework. Kalau dorang tak bagi, means that enjoy sepuas-puasnya lah budak-budak neh. -.-" Same goes with me okay. 

Kadang-kadang, terfikir jugak aku. Kenapa panggil CUTI SEKOLAH? Kalau sekolah cuti, sepatutnya HOMEWORK PUN CUTI LAH. Tinggggggggggg! Fakta salah. Hahahaha. Lol. Hakikatnya, cikgu-cikgu sayang kat kami. Sebab tu dorang bagi homework. Kenapa dengan aku neh? Nak merungut tak tentu pasal. Buat je lah. Apa susah? Ergh. Masalahnya, virus MALAS sentiasa menyerang. Tambah-tambah, zaman teknologi. 

Mukabuku dan burung biru sentiasa dan sentiasa menggoda aku. Mula-mula, TONON nak bukak kejap. Tapi, bila dah bukak, hampehhhhhhhhh. Berjam-jam lamanya. See, aku dah bazirkan masa. Kalaulah aku siapkan homework yang entah bila akan siap tu lagi bagus kan. Bila difikirkan balik, masa neh je aku boleh main-main. Lol. Bukan apa, mulai tahun depan, penggunaan internet akan dikawal lebih ketat. Yang tu aku tak kisah sangat pun. Hahaha. Tak bagi terus pun tak pe. Wawawa.

Mungkin sampai di sini saja coretan aku buat kali ini. Haha. Skema doe ayat. Kisah pulak aku. Salam Ukhuwah. Hiksss. :) Pray for me. :D

*Lama tak tepek gambar kat blog. Muahahaha*

No comments: