Invisible Friends

blog berwajah baru sempena tahun baru .

salam .

muahhh sikitt . HAHA . oke , senyumm leborr-2 cepat . :DDD baguss anak mak . hikhik . merapu pulak budak neh . ehh-2 , hari neh bape hari bulan ? 1 JANUARI 2012 ke ? ayoyo . cepat nye mase terbanggg . hoho . rase macam tak percaye pulak kan ? haa , korangg pasan tak ap yang baru dalam belog kite neh ? pasan tak ? eishh . tengok tuh . diam je . jawab lhaa . hewhew . blog kite dah lain sikit kan ? sikit ke ? ntah . kite tak tahu . heeee .

cume yang same nye HEADER je lhaa . sebab sayangg weyh nak tukar . bukan kite yang buat header tuhCik Muna Rahimah yang bagi . kite dapat sebab join segmen dy . cun kan ? jeles lettewww . hoho . ramai yang tanye cam ne buat header tuh . sory ye . kite p0n tak reti nak buat bergerak-2 cam tuh . tuto ad , tapi tak bolehh nak ikot . adess ! =.="

I'M ENDING 2011 AS A SINGLE !
hmm , bercampur gaul perasaan kite . BORING TAHAP GABAN DOE ! ahaks . tapi , ad jugak orangg yang nak chat chit chut ngan kite . hilang lhaa jugak boring tuh . dy neh memang suke sangat sakat kite . rase macam nak terguling-2 atas katil sebab lawak dy memangg LAWAK . haha . lol . XD . nak tahu ke sape ? name dy haris ikhwan . ehh , TERkecil lhaa pulak name dy . ngeh ngeh ngeh . kite n dy kawan je . (Y)  budak baik . pergh ! mesti kembangg hidungg tuan dy kalau bace entry kite neh . kahkahkah !

oke , idea kite dah kering . nak kate kene jemur tak jugak sebab skang neh kan musim hujan . hikhik . maybe sebab lame tak buat karangan kot . haa , luse akan bermula lhaa perjuangan kite .yeyeayy ! dah masuk menengah atas . haha ! ekseted gler kite . gtg . lebiu alls . tata . :')

2 comments:

fatinmyra Sweet :) said...

ok bgus anak mummy ;)
single is better kankan .
Hee

tieya_azmi said...

hewhew . :)