Invisible Friends

benda baru dalam pesbuk , annoying !

salam .

SERIOUSLY , pesbuk skang neh , makin lame , makin banyak benda baru kan . yesss ! hari tuh TIMELINE yang sangat menyemak kan kepala hotak kite . lately , ehh , ad iklan pulak dah . (-.-") kalau iklan yang bagus-2 tuh , tak pe lhaa jugak . neh , iklan ntah pape ntah ! ppffftt . contoh , yang kat bawah neh .

!@#$%^&*

wooo , wooo . kalau laki yang tengok , memang up terus nafsu dorangg kan . harhar . secara tak langsung , bertambah-2 lhaa dosa dorangg . haihh . ap nak jadi lhaa skang neh kan . dulu leklok je , tetibe nak tambah-2 iklan pulak . aaaaarrrr ! 

makin hari , makin membosankan pesbukk neh . =.= tapi , kalau tak online , rase tak senang duduk lhaa pulak . bler dah bukak , terkeluar gambar yang tak menyenangkan . adoii . dah lhaa kite online gune pc . bukan laptop . kalau dengan pc , kompem orang boleh tengok kite buat ap kan . maksud kite kat sini , abah n ma kite mengawasi lhaa jugak anak dorang berpesbuk-pesbuk neh sume .

so , kalau dorang ternampak iklan annoying macam kat atas tuh , haa ? bengang beteii . sape dekat home pesbuk korang , kuar macam neh jugak ? angkat kaki cepat . hikhik . xD oke , dah . malas nak cakap banyak . nak main pesbuk balik walaupun makin bosan . hewhew . baii .

tak suke TIMELINE !


NAK PESBUKK YANG DULU ! (T______T)




2 comments:

Alia Natasha said...

heee, fb alia tak dok ;X hew hew .

tieya_azmi said...

@Alia Natasha
bertuah lhaa kam0oo . xD